Idealny na stawy

Czarci Diabelski Pazur Proszek, 100g

Kod: NatVitaDostępny

Czarci Diabelski Pazur, proszek 100g

Diabelski pazur (Harpagophytum procumbens) wykazuje działanie przeciwbólowe i przeciwreumatyczne. Czarci pazur ma także działanie przeciwartretyczne. Świetnie sprawdza się również jako środek przeciwutleniający, zapobiega stresowi oksydacyjnemu. Często wspomina się także o jego działaniu oczyszczającym na wątrobę. Warto zażywać przy autoimmunologicznych chorobach stawów.

Polecamy dla osób:

• starszych z bólami pleców i kolan
  • ze zwyrodnieniami stawów
  • z reumatoidalnym zapaleniem stawów RZS
  • przyjmującymi dużą ilość leków obciążających wątrobę
  • z łuszczycowym zapaleniem stawów
  • z niewydolnością wątroby
  • z wysokim cholesterolem

Najlepsze efekty przynosi długotrwałe stosowanie.

Propozycja podania: pół łyżeczki zaparzyć w szklance wody przez 30min (pod przykryciem) odcedzić. Podzielić na 3 porcje, pić po posiłkach.

Przeciwwskazaniem do stosowania są wrzody żołądka.

Suplement diety. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany przez kobiety w ciąży, karmiące i dzieci bez konsultacji lekarskiej. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników. Zalecamy zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia.

Podmiot odpowiedzialny:

NAT Sp. z o.o., ul. Wrocławska 33D hala A13, 55-095 Mirków

1) A Rosa canina - Urtica dioica - Harpagophytum procumbens/zeyheri Combination Significantly Reduces Gonarthritis Symptoms in a Randomized, Placebo-Controlled Double-Blind Study.Moré M, Gruenwald J, Pohl U, Uebelhack R.Planta Med. 2017 Jun 14

2) Brazilian oral herbal medication for osteoarthritis: a systematic review protocol.Moura Mdel G, Lopes LC, Biavatti MW, Busse JW, Wang L, Kennedy SA, Bhatnaga N, Bergamaschi Cde C.Syst Rev. 2016 May 21;5:86.

3) A natural herbal remedy modulates angiogenic activity of bronchoalveolar lavage cells from sarcoidosis patients.Radomska-Leśniewska DM, Skopińska-Różewska E, Demkow U, Jóźwiak J, Sobiecka M, Bałan BJ.Cent Eur J Immunol. 2016;41(1):25-34.

4) Harpagoside suppresses IL-6 expression in primary human osteoarthritis chondrocytes.Haseeb A, Ansari MY, Haqqi TM.J Orthop Res. 2017 Feb;35(2):311-320.

Gratisy do zamówień powyżej 120zł - sprawdź TUTAJ

DARMOWA WYSYŁKA przy zamówieniu powyżej 200zł i przedpłacie (dla wysyłek Paczka w Ruchu, Paczkomaty InPost oraz Pocztex 48)

Program lojalnościowy dla stałych klientów - zyskaj do 7%

Zapraszamy do dodania opinii o Czarci Diabelski Pazur Proszek, 100g