maść czarci pazur z msm i żywokostem

MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

Kod: Farm-VixDostępny

MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

Maść Czarci Pazur z Żywokostem i MSM to aktywna maść lecznicza, która dzięki obecności czynnej substancji pochodzącej z korzenia afrykańskiej rośliny „Czarci Pazur” przynosi ulgę w tak zwanych „zmęczonych kończynach” oraz „zmęczonych mięśniach pleców”. Polecana jest przy bólach reumatycznych stawów także o podłożu autoimmunologicznym np. RZS, odłuszczycowe zapalenie stawów. Dodatek żywokostu sprzyja regeneracji kości, a MSM (siarka organiczna) przyspiesza odbudowę chrząstki.

Maść ma doskonałe właściwości rozluźniające, polecana jest osobom aktywnym fizycznie przede wszystkim w stanach wzmożonego i długotrwałego wysiłku oraz starszym. Jej odżywcze właściwości przynoszą ulgę, już po pierwszym zastosowaniu widoczne są pierwsze efekty. Najlepsze efekty uzyskuje się przy długotrwałym stosowaniu. Maść czarci pazur z msm i żywokostem firmy FarmVix wyróżnia niska cena oraz skoncentrowany skład i skuteczność działania.

Wskazania do stosowania:

• zapalenie wielonerwowe,

• rwa kulszowa,

• łuszczyca, toczeń rumieniowaty, twardzina i inne choroby układu immunologicznego,

• stany zapalne wiązadeł i ścięgien

• wszelkie choroby skórne,

• bóle mięśni i stawów,

• i wiele innych dolegliwości.

W ciężkich stanach oprócz maści zaleca się także stosowanie preparatu doustnie w postaci tabletki lub proszku przez okres minimum 3 miesięcy.

Uwagi i zalecenia: Preparat powinien być stosowany 2-3 razy dziennie do użytku zewnętrznego. Nigdy nie używać okolicach oczu, ust i nosa oraz na otwarte rany. Maść należy przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu w miejscu niedostępnym dla dzieci.

DARMOWA WYSYŁKA przy zamówieniu powyżej 200zł i przedpłacie (dla wysyłek Paczka w Ruchu, Paczkomaty InPost oraz Pocztex 48)

Program lojalnościowy dla stałych klientów - zyskaj do 7%

Gratis - do każdego zamówienia powyżej 100zł dodajemy gratis Sprawdź tutaj

Opinie o MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

(średnia ocena: 5, ilość opinii 1)

Autor opinii:Dominooo

Jestem bardzo zadowolony. maść rozluźniła napięte mięśnie i przyniosła ulgę kolanu. 5/5!!!
Dodano: 12 maja 2017

Zapraszamy do dodania opinii o MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

(5/5)
Projekt i wykonanie: sklepy internetowe GOshop