MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM

MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

Kod: Farm-VixDostępny

25,90

Maść czarci pazur żywokostowa to nadzwyczajnie aktywna maść lecznicza, która dzięki obecności czynnej substancji pochodzącej z korzenia afrykańskiej rośliny „CZARCI PAZUR” przynosi ulgę w tak zwanych „zmęczonych kończynach” oraz „zmęczonych mięśniach pleców”. Polecana jest przy bólach reumatycznych stawów także o podłożu autoimmunologicznym np. RZS, odłuszczycowe zapalenie stawów. Dodatek żywokostu sprzyja regeneracji kości, a MSM (siarka organiczna) przyspiesza odbudowę chrząstki.

Maść żywokostowa z rośliną czarci pazur ma doskonałe właściwości rozluźniające, polecana jest osobom aktywnym fizycznie przede wszystkim w stanach wzmożonego i długotrwałego wysiłku oraz starszym. Jej odżywcze właściwości przynoszą ulgę, już po pierwszym zastosowaniu widoczne są pierwsze efekty. Najlepsze efekty uzyskuje się przy długotrwałym stosowaniu. Maść czarci pazur firmy FarmVix wyróżnia niska cena oraz skoncentrowany skład ze skutecznymi efektami w działaniu.

Wskazania do stosowania:

• zapalenie wielonerwowe,
  • rwa kulszowa,
  • łuszczyca, toczeń rumieniowaty, twardzina i inne choroby układu immunologicznego,
  • stany zapalne wiązadeł i ścięgien
  • wszelkie choroby skórne,
  • bóle mięśni i stawów,
  • i wiele innych dolegliwości.

W ciężkich stanach oprócz maści czarci pazur z żywokostem zaleca się także stosowanie preparatu doustnie w postaci tabletki lub proszku przez okres minimum 3 miesięcy.

Uwagi i zalecenia: Maść żywokostowa z czarcim pazurem i msm powinna być stosowana 2-3 razy dziennie do użytku zewnętrznego. Nigdy nie używać okolicach oczu, ust i nosa oraz na otwarte rany. Maść należy przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu w miejscu niedostępnym dla dzieci.

DARMOWA WYSYŁKA przy zamówieniu powyżej 200zł i przedpłacie

Program lojalnościowy dla stałych klientów - zyskaj do 7%

Opinie o MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml

(średnia ocena: 5, ilość opinii 1)

Autor opinii:Dominooo

Jestem bardzo zadowolony. maść rozluźniła napięte mięśnie i przyniosła ulgę kolanu. 5/5!!!
Dodano: 12 maja 2017

Zapraszamy do dodania opinii o MAŚĆ CZARCI PAZUR Z ŻYWOKOSTEM I MSM, 150ml