Skóra i włosy

Zioła i suplementy diety na skórę i włosy

Skóra odpowiada za wiele czynności organizmu, pełni funkcję ochronną, wydzielniczą, odpowiada za utrzymanie ciepła organizmu, znajdują się tu receptory czucia. Skóra bierze udział w procesach metabolicznych. Jej stan odzwierciedla często stan narządów wewnętrznych i ogolny stan zdrowia organizmu.

Choroby skóry mogą być spowodowane niedoborem minerałów i witamin, nadmiarem substancji toksycznych w organiźmie, infekcją bakteryjną, grzybiczą bądź wirusową.

Wiele chorób skóry i włosów z powodzeniem leczy się za pomocą ziół. Do tradycyjnych preparatów używanych w dermatologii i kosmetyce dodawane są surowce zielarskie.

W chorobach skóry stosuje się zioła o właściwościach przeciwzapalnych, ściągających, przeciwbakteryjnych, przeciwgrzybiczych, wpomagających gojenie, oslaniających, tamujacych krew, a także przeciwirusowym i antyalergicznym.

Zwykle stosuje się zioła zewnętrznie jednak w przypadku niektórych chorób np. chorób z autoagresji jaką jest łuszczyca konieczne są też zioła o dzialaniu wewnętrznym oraz dobrane składniki diety.

Zamów konsultację lub skontaktuj się za pomocą formularza kontaktowego!

Filtruj
Sortuj według:
  • Ceny:
  • Nazwy:
  • Popularności:
Projekt i wykonanie: sklepy internetowe GOshop