Stawy, Kości, Mięśnie

Zioła i medycyna naturalna w leczeniu i profilaktyce chorób stawów i całego układu ruchu

Zwyrodnienia stawów to dolegliwości, których objawy są trudne do wychwycenia od samego początku. Bóle kości i mięśni wraz z upływem czasu dotykają każdego, a różnorodność ziół przeciwzapalnych i przeciwbólowych pozwala zniwelować przykre dolegliwości. Osobom, które chcą zachować zdrowie oraz swobodę w poruszaniu polecamy naturalne środki jakimi są zioła na stawy, które gwarantują skuteczną walkę z nieprzyjemnymi schorzeniami.

Schorzenia układu ruchu, w których leczeniu wykorzystuje się zioła:

1. artretyzm (dna moczanowa)

2. zwyrodnienia stawów

3. reumatoidalne zapalenie stawów

4. reumatyzm

5. rwa kulszowa

6. chromanie przestankowe

7. fibromialgia

8. półpasiec

9. kurcze mięśni

10. kontuzje

11. osteoporoza

12. zespół cieśni nadgarstka

13. zapalenie ścięgien i torebek stawowych

14. tężyczka

15. zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa

Etiologia chorób jest różna dla poszczególnych chorób. Zależnie od schorzenia dobieramy zioła likwidujące przyczyny dolegliwości oraz zioła na stawy, kości, mięśnie niwelujące nieprzyjemne objawy i bóle.

Zamów konsultację lub skontaktuj się za pomocą formularza kontaktowego bądź telefonicznie 794 908 531!

Filtruj
Sortuj według: